Az ALTEO Csoport, az UniCredit Bank fenntarthatósági kommunikációjában

A toronyból áll, 25 megawatt összteljesítménnyel rendelkező bőnyi szélerőműve.
Folytatódik az ALTEO sikertörténete
2021.11.16
Almát és szilvát „terem” a családi napunk
2021.12.01

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntései során is fontos szerepet játszik. A bank idei fenntarthatósági kampányában a tavalyihoz hasonlóan ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, melyek számára nemcsak finanszírozást biztosít, de közös célok vezérlik őket a fenntartható jövő megteremtése érdekében.

A bank idén is kiválasztotta néhány ügyfelét, amelyek nemcsak beszélnek róla, de valóban környezettudatosan is működnek. Készítettek egy kommunikációs kampányt, melynek során különböző marketing kommunikációs eszközöket használtak, így pld minden általuk kiválasztott ügyféllel egy-egy rövid videót készítettek.

Büszkék vagyunk arra, hogy az UniCredit Bank az ALTEO Csoportot is érdemesnek és hitelesnek tartotta arra, hogy referenciaként mi is részt vehettünk ebben a kampányban és bemutathattuk fenntartható működésünket és stratégia céljainkat.

 „Az ALTEO Csoport a maga területén sikeres, a szakmában is ismert és elismert, kiváló eredményeket felmutató cég, amely innovatív eszközökkel, illetve kreatív megoldásokkal fenntartható módon dolgozik a körforgásos gazdaságért – a nagy kép mellett a részletekre is figyel „– emelte ki a kampányban az UniCredit Bank.

 

A velünk készített videó a kampány aloldalán Számít a jövő (unicreditbank.hu) tekinthető meg.

FacebookTwitterLinkedIn