Az ALTEO stratégiájában hangsúlyos szerepet kap a környezet, a társadalom iránti felelős magatartás. Kiemelt jelentőséget tulajdonítunk a felnövő generációk és partnereink fenntarthatósági alapelveket követő magatartásra ösztönzésének.
Minden lehetőséget és alkalmat megragadunk, hogy ezeket az elveinket megosszuk partnereinkkel, kollégáinkkal és a nagyközönséggel. Éppen ezért veszünk, vettünk részt folyamatosan olyan megjelenési lehetőségeken, melyek nem csak partnereinkhez, de egy sokkal szélesebb célközönségnek is szólnak. Ilyen együttműködés pl. a youtube-on közzétett és az ALTEO munkatársaival és telephelyein forgatott ismeretterjesztő videók, és a fenntarthatóság témához kapcsolódó kiállítás, vagy egyéb fórum.
A COVID járvány kapcsán egyre inkább az online térbe helyezett műsorokkal, szakértői beszélgetésekkel és rendezvényekkel kívánjuk megmutatni azt a széles szakértői kört, akik az ALTEO Csoport szervezetén kívül magas színvonalú hozzáadott értéket teremtenek a fenntarthatóság, az energetika és a körforgásos gazdaság témaköreiben.
Néhány példa a fentiekre:
Körforgásban podcast adásai:
Klímakockázat és mérése (vendég: Fazekas Dóri, Cambridge Econometrics)
Körforgásos gazdaság 1.0 (vendég: Lukács Ákos, Deloitte)
Körforgásos gazdaság 2.0 (vendég: Bartus Gábor, BME, Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács)
A Klíma PR-ja (vendég: Szabó Beatrix ALTEO Fenntarthatósági és EBK igazgató és Bombera Krisztina újságíró
Az ország legnagyobb motorja
https://www.youtube.com/watch?v=p127mPUsVHg
Mi történik a napelemparkban, amikor nem süt a nap:
https://www.youtube.com/watch?v=lRx7GYj_JRk
Planet Budapest 2021 Expo