A Stevie® Awards a világ első számú üzleti díja, amelyet az Egyesült Államokban alapítottak, azzal a céllal, hogy világszerte elismerjék a szervezetek és a szakemberek üzleti és kommunikációs teljesítményét. A Stevie rövid idő alatt a világ egyik legkeresettebb díja lett.
A zsűri tagjai minden évben a világ legelismertebb vezetői, vállalkozói, innovátorai és üzleti oktatói közül kerülnek ki.
Idén több ezer pályázat közül nyerte el a zsűri elismerését az Alteo Fenntarthatósági Barométer kampánya a Communications or PR Campaign of the Year – Financial Services & Investor Relations kategóriában!
A kampány célja volt, hogy felmérjük a klímaszorongó magyarok környezetvédelemhez kapcsolódó ismereteit és magatartását. Az országos reprezentatív kutatás eredményeiből többek között kiderült, hogy szinte nincs olyan magyar ember, akit ne foglalkoztatna a bolygó jövője, egy lakos pedig átlagosan 12 környezetkárosító tényezőt tud felsorolni. A kutatás arra is választ keresett, hogy melyek ma Magyarországon a legismertebb és legsúlyosabbnak tartott környezeti problémák.
Az eredmények kommunikációja átfogó tartalomstratégia keretén belül több tucat szakmai- és véleménycikkekben, valamint blogbejegyzésekben jelent meg. A Fenntarthatósági Barométer egy önálló aloldalt is kapott a vállalati weboldalon, ahol mindenki megismerheti a kutatás legfontosabb eredményeit és tanulságait.
https://alteo.hu/fenntarthatosag/tarsadalmi-szerepvallalas/alteo-fenntarthatosagi-barometer/
https://kreativ.hu/cikk/stevie-awards-pr-dijak-magyar-nyertesek