Ügyfél elégedettségi felmérés 2024

Tisztelt Partnerünk!

Az ALTEO Csoport kiemelt figyelmet fordít Partnerei elégedettségének fenntartására és növelésére. Annak érdekében, hogy vállalatcsoportunk még inkább megfelelhessen az elvárásoknak, kérjük értékelje munkánkat az alábbi kérdőív kitöltésével.

Értékelési skála:

6 – nagyon elégedett, 5 – elégedett, 4 – inkább elégedett, 3 – inkább elégedetlen, 2 – elégedetlen, 1 – nagyon elégedetlen, X – nem releváns a kérdés

 

    Milyen az ALTEO Csoportról kialakított általános véleménye? 123456

    Milyennek ítéli meg a szolgáltatásunk minőségét? 123456

    Milyennek ítéli meg a vállalt határidők betartását? X123456

    Milyennek ítéli meg a kapcsolattartást, az információáramlást, adatszolgáltatást? 123456

    Mennyire elégedett a karbantartások ütemezésével? X123456

    Mennyire elégedett a kéréseinek, panaszainak kezelésével, annak gyorsaságával? X123456

    Milyennek ítéli meg dolgozóink szakértelmét, hozzáértését? 123456

    Milyennek ítéli meg a kollégáink hozzáállását, segítőkészségét? 123456

    Mennyire elégedett a cégünkről kapott információkkal? (Hírlevél, szakmai és nyílt napok, weboldal) 123456

    Ajánlaná ismerőseinek/üzleti partnereinek cégcsoportunkat? IgenNem

    Mennyire volt fontos szempont az üzleti kapcsolat kialakításában az, hogy az ALTEO Csoport működésének meghatározó része a fenntarthatóság és a vállalati felelősségvállalás (CSR)? 123456

    Mennyire tartja fontosnak, hogy cégünk aktívan kommunikáljon vállalati felelősségvállalási (CSR) és fenntarthatósági tevékenységeiről? 123456

    Ön mennyire találta hasznos/érdekes olvasmánynak az ALTEO Csoport eddig megjelent Fenntarthatósági és Integrált Jelentéseit? nem olvastam/nem hallottam róla123456

    Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!


     

    Energiában gondolkodunk.