Elégedettek az ALTEO-ügyfelei

Az ALTEO a tavalyinál több mint 8 százalékkal magasabb részvényenkénti osztalékot fizet.
Részvényenként 130 forintos osztalékot fizet az ALTEO
2017.04.24
A soproni erőművé fejlesztése során korszerűsítés, a hatékonyság és az ellátásbiztonság növelése a cél.
Tovább fejleszti soproni erőművét az ALTEO
2017.06.14
A 2016-os ügyfélelégedettség-mérés szerint a megkérdezettek 93%-a pozitívan értékelte kollégáink szakértelmét.

Elégedettek az ALTEO-ügyfelei

Az ALTEO lezárta a 2016-ra vonatkozó ügyfélelégedettség-mérés kiértékelését. Az adatokból kiderül, hogy a megkérdezett ügyfelek 93%-a pozitívan értékelte a vállalat kollégáinak szakértelmét és hozzáértését. Az eredmények alapján elmondható, hogy a 2016-os esztendő még a 2015-öt is túlszárnyalta, hiszen a szolgáltatás és a kapcsolattartás minőségével, a karbantartások ütemezésével, a panaszok kezelésével és a dolgozók szakértelmével kapcsolatban is növekedett ügyfeleink elégedettsége. Az általános pozitív vélemény pedig a két évvel ezelőtti 81%-hoz képest tavaly 85%-ra nőtt. A megkérdezettek leginkább az ALTEO szakértelmével és hozzáértésével vannak megelégedve (93%), a 2015-ös eredményekhez képest pedig ugyanezen a területen volt a legnagyobb, 10%-os a növekedés. Emellett 92%-ban elégedettek a hozzáállásunkkal és segítőkészségünkkel.

 

FacebookTwitterLinkedIn