Az ALTEO lezárta a 2016-ra vonatkozó ügyfélelégedettség-mérés kiértékelését. Az adatokból kiderül, hogy a megkérdezett ügyfelek 93%-a pozitívan értékelte a vállalat kollégáinak szakértelmét és hozzáértését. Az eredmények alapján elmondható, hogy a 2016-os esztendő még a 2015-öt is túlszárnyalta, hiszen a szolgáltatás és a kapcsolattartás minőségével, a karbantartások ütemezésével, a panaszok kezelésével és a dolgozók szakértelmével kapcsolatban is növekedett ügyfeleink elégedettsége. Az általános pozitív vélemény pedig a két évvel ezelőtti 81%-hoz képest tavaly 85%-ra nőtt. A megkérdezettek leginkább az ALTEO szakértelmével és hozzáértésével vannak megelégedve (93%), a 2015-ös eredményekhez képest pedig ugyanezen a területen volt a legnagyobb, 10%-os a növekedés. Emellett 92%-ban elégedettek a hozzáállásunkkal és segítőkészségünkkel.