+36 1/236-8051
Központi Titkárság: +36 1/236-8050 - Energia kiskereskedelmi ügyfélszolgálat: +36 1/236-8054
Titkárság: info@alteo.hu - Ügyfélszolgálat: energia@alteo.hu

KERESKEDELMI ADMINISZTRÁTOR (határozott időre, 6 órás részmunkaidőben) – Budapest

Az ALTEO GROUP

– dinamikusan fejlődő hazai integrált energetikai termelő,

szolgáltató és befektető vállalatcsoport –

KERESKEDELMI ADMINISZTRÁTOR
6 órás részmunkaidőben
(határozott időre)

pozícióba munkatársat keres

FŐBB FELADATOK:

  • Kereskedőváltás teljes körű ügyintézése (fogyasztási helyek kigyűjtése,
    be-/kijelentések indítása, hiányzó adatok egyeztetése az ügyfelekkel; felmondás visszaigazolások megküldése kereskedőknek, fogyasztóknak, ezek rögzítése, nyilvántartása);
  • Fizetési felszólítások kiküldése (előállítás, aláíratás, borítékolás, tértivevény összeállítás);
  • Jogi osztály felé történő adatszolgáltatás kintlévőség behajtásához;
  • Tenderek előkészítése;
  • Határozott idejű fogyasztói szerződések nyilvántartásának a vezetése;
  • Iktatás (berögzítés, scennelés, lementés, aláíratás);
  • Folyamatos kapcsolattartás a társterületekkel;
  • A kereskedelmi csapat munkájának támogatása.

 

ELVÁRÁSOK:

  • Adminisztratív, ügyintézői területen szerzett legalább 2 év munkatapasztalat;
  • Középfokú végzettség;
  • MS Office felhasználói szintű ismerete;
  • Önálló, precíz munkavégzés;
  • Megbízhatóság;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Ügyfélorientált szemlélet.

 

ELŐNYT JELENT:

  • Földgáz vagy villamos energia kereskedelemben szerzett 1-2 éves munkatapasztalat.

 

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Budapest, XIII. kerület

 

MUNKAVISZONY:

  • Határozott idejű

 

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ:

  • 2017.09.01.

 

Jelentkezem