Ügyfél elégedettségi felmérés – Kiskereskedelem

2018.évre vonatkozó ügyfél elégedettségi felmérés
2019.04.16

Tisztelt Partnerünk!

Az ALTEO Csoport kiemelt figyelmet fordít Partnerei elégedettségének fenntartására és növelésére. Annak érdekében, hogy vállalatcsoportunk még inkább megfelelhessen ügyfelei elvárásainak, kérjük értékelje munkánkat az alábbi kérdőív kitöltésével.

Értékelési skála:

5 – nagyon elégedett, 1 – nagyon elégedetlen, X – nem releváns a kérdés

 

Milyen az ALTEO Csoportról kialakított általános véleménye? 12345

Milyennek ítéli meg a szolgáltatásunk minőségét? 12345

Mennyire elégedett a kéréseinek, panaszainak kezelésével, annak gyorsaságával? nem volt panaszom12345

Milyennek ítéli meg dolgozóink szakértelmét, hozzáértését? 12345

Milyennek ítéli meg a kollégáink hozzáállását, segítőkészségét? 12345

Szeretne több tájékoztatást kapni a jövőben cégünkről? IgenNem

Ajánlaná cégünket ismerőseinek/üzleti partnereinek? IgenNem

Mennyire volt fontos szempont az üzleti kapcsolat kialakításában az, hogy az ALTEO Csoport működésének meghatározó része a fenntarthatóság és a vállalati felelősségvállalás (CSR)? 12345

Mennyire tartja fontosnak, hogy cégünk aktívan kommunikáljon vállalati felelősségvállalási (CSR) és fenntarthatósági tevékenységeiről? 12345

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!




Energiában gondolkodunk.