Gépész karbantartási csoportvezető (Százhalombatta)
2023.07.18
Számviteli koordinátor
2023.07.20

Az ALTEO GROUP

HR SPECIALISTA – MUNKAÜGYI TERÜLETRE

pozícióba munkatársat keres

Az ALTEO csoport tudásalapú vállalat: kiemelkedő és speciális szaktudással rendelkező, tehetséges kollégákat keresünk.

Múltbeli sikereink és növekedésünk kulcsfontosságú része a meglevő csapat, jövőbeli sikereink záloga az értékek és szaktudás megőrzése.

Ha szeretnél részt venni egy ilyen dinamikusan növekvő és fejlődő vállalatban, akkor az ALTEO csoport lehet az ideális hely számodra.

RÁD VÁRÓ FELADATAINK:
MUNKAÜGYI FOLYAMATOK KEZELÉSE

  • • A HR ügyfélszolgálat, valamint a telephelyi HR adminisztrációs tevékenységek teljeskörű koordinálása, munkatársak felmerülő kérdéseinek megválaszolása
  • • Munkaviszony létesítésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • • Munkaviszonyhoz kapcsolódó munkaügyi, munkajogi dokumentumok naprakészen tartása
  • • Napi munkaügyi feladatok ellátása
  • • Kapcsolattartás és folyamatos együttműködés a társosztályokkal, vezetőkkel és a külső partnerekkel
  • • Munkaidő nyilvántartási folyamatok koordinálása
  • • Foglalkozás-egészségügyi tevékenységgel összefüggő feladatok ellátása
  • • Munkavállalói adatbázis folyamatos karbantartása, kapcsolódó HR IT rendszerek működtetése, fejlesztésükben való aktív részvétel
  • • HR Digitalizációs projekt szakmai támogatása
  • • Pályázatok munkaügyi adminisztrációja és pályázati elszámolások támogatása
  • • Esetenként a X. kerületi telephely személyes támogatása

BÉRSZÁMFEJTÉSI FOLYAMATOK TÁMOGATÁSA

  • • Juttatási rendszer elszámolásának biztosítása
  • • Bérszámfejtés és TB ellátások elszámolásával kapcsolatos előkészítő tevékenység biztosítása, ellenőrzési feladatok ellátása
  • • Folyamatos kapcsolattartás a bérszámfejtő céggel, adatszolgáltatási feladatok ellátása
  • • Munkáltatói igazolások elkészítésének támogatása
  • • Adatszolgáltatási, riportkészítési feladatok ellátása

AZ IDEÁLIS JELÖLTÜNK TE VAGY, AMENNYIBEN:

  • • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
  • • Legalább 5 év hasonló területen szerzett munkatapasztalatod van
  • • Erős a munkajogi ismereted
  • • Előny, ha ismered az adózási, társadalombiztosítási jogszabályokat
  • • Van tapasztalatod vállalatirányítási rendszerek működtetésében, nyitott vagy új rendszerek megismerése
  • • Felhasználói szinten kezeled az MS Office alkalmazásokat
  • • Precíz, pontos, önálló munkavégzés jellemez
  • • Kiválóan kommunikálsz minden munkavállalói szinten
  • • Számodra is fontos az ügyfélközpontúság, a támogató szemlélet

AMENNYIBEN CSATLAKOZOL AZ ALTEO CSAPATÁHOZ,

  • • Biztos vállalati hátteret, hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk;
  • • Összetartó csapat tagja leszel;
  • • Változatos feladatkörben széleskörű tapasztalatokat szerezhetsz;
  • • Versenyképes juttatási csomagot kínálunk:
    • o éves cafeteria keret
    • o teljesítményértékelésen alapuló bónusz
    • o önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
    • o egészségbiztosítási csomag.

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest, III.kerület

HA HIRDETÉSÜNK FELKELTETTE ÉRDEKLŐDÉSED:

Kérjük, hogy magyar nyelvű, fényképpel ellátott önéletrajzod – a bérigényed
megjelölésével – az itt található űrlapot kitöltve küldd el részünkre.

Jelentkezés
FacebookTwitterLinkedIn